Urmare participării firmelor românești producătoare de produse ecologice la Biofach 2019, fiecare dintre dvs a înțeles mai bine cerințele piețelor externe. O concluzie conturată este aceea că drumul spre comenzi externe este mai ușor de parcurs dacă vom continua astfel de acțiuni, cu recalibrarea unor eforturi de promovare și marketing.
Din acest motiv, vizăm din nou importanța brandurilor individuale și modul de încadrare într-un brand colectiv, conjugarea eforturilor individuale cu cele ale clusterelor și alte alianțe de afaceri, inovarea și transferul tehnologic de cunoștințe, listarea pe piețele unor țări precum Marea Britanie,etc
Asociația Inter-Bio și USH Pro Business împreună cu Clusterele Bio Danubius, Bio Concept Valea Prahovei, BioNEst și ACEX vă invită la workshop-ul ”DEZBATERE POST-BIOFACH 2019
Cum recalibrăm strategiile de export pe baza noilor informații din piață”, eveniment ce va avea loc în data de 5 Martie 2019 începând cu ora 10.00
AGENDA
- Rezultatele participării firmelor românești din sectorul bio la târgul BIOFACH Nuremberg 2019
- Perspectivele participării clusterelor ecologice din România la BIOFACH 2020. Modalități de organizare a pavilionului național pentru ediția BIOFACH 2020
- Avantajele promovării firmelor sub brand colectiv, de cluster
- Analiza brandurilor operatorilor din sectorul ecologic efectuată pe brandurile din Programul Elvețiano-Român
- Specificul pieței Marii Britanii și listarea la rețelele de distribuitori
- Surse de finanțare din fonduri naționale și europene pentru clustere
- Sprijinirea și orientarea sectorului ecologic către inovare și transfer tehnologic – prin dezvoltarea unui pol de competitivitate
- Comunicarea mărcii (brand-ului) în producția de produse organice
Exportul produselor bio in UK & Irlanda